0 ks 0,00 €
Úvod Poradňa Vernostný program Obchodné podmienky Články o zdraví Kontakt
Registrácia Prihlásenie
Vernostný program
Kategória vaše ťažkosti
akčná ponuka

Poradňa

Dotaz: 3.10.2018Od: Alena

Dobry den, aky je, prosim Vas, rozdiel medzi Minapent Balance tbl.90 od vyrobcu Valosun a Walmark Minapent Balance tbl.90? Dakujem za skoru odpoved Alena

Odpoveď:

Dobry den,

vyrobky su rovnake, firmu Valosun odkupila firma Biopron

s pozdravom prva lekarne

Dotaz: 20.9.2018Od: vlastapalatova

Dna 12.9.2O18 som si objednala 2 bal.Aspirin protect na dobierku cez kuriera a tovar som do dnes nedostala.Prosim o spravu, ci bude dodany.dakujem.

Odpoveď:

Dobry den,

prezrela som objednavky v tomto dni ale ziadnu objednavku na meno Vlasta Palatova som nenasla. Ak chcete podrobne informacie, musime vediet aspon cislo objednavky, prislo Vam na mail po odoslani objednavky, ak ste ju vobec dokoncila, pretoze v systeme ju nevidim.

Prosim kontaktujte nas na cisle +420 530 330 631

s pozdravom prva lekaren

Dotaz: 17.9.2018Od: Ladislav

Dobrý deň prajem, prosím o informáciu,či máte Vašu lekáreň aj v Nových Zámkoch, nakoľko by som si chcel u Vás urobiť objednávku. Za skorú odpoveď Vám vopred ďakujem s pozdravom Váš zákazník...

Odpoveď:

Dobry den,

nie, lekaren tam nemame ani ziadne vydajne miesto na uzemi SR

s pozdravom prva lekaren

Dotaz: 7.9.2018Od: Vladimír

Objednávku č. 188008560 prosím zaslať na dobierku, mám Tatrabanku a platbu vopred neviem realizovať, ďakujem.

Odpoveď:

Dobry den,

vasu objednavku sme zmenili ako pozadujete,

s pozdravom prva lekaren

Dotaz: 4.9.2018Od: Henrieta

dobry den, este v 6. mesiaci som sa registrovala a nedostala som uvodne kredity za registraciu. Dnes som vytvorila dalsiu objednavku a snazila som sa znovu registrovat, nakolko som nevedela, ci som uz registrovana. Ziadala som o pridanie bodov, ale system nahlasil chybu, ze pod tym emailom uz registracia je. Takze druhy krat mi body neboli pripisane. Nova objednavka bola teda vytvorena ako neregistrovany zakaznik...ak objednavkovy system registruje moju emailovu adresu, ktora je spojena s registraciou, tak preco ju automaticky nepresunula pod moj profil do sekcie objednavok? Dostanem pripisane uvodne body? dakujemza odpoved Rekova

Odpoveď:

Dobry den,

pred objednavanim je potrebne vzdy sa najprv prihlasit az tak objednavat, nie opacne. registraciu s vasim mailom mozete vykonat len raz, potom sa uz stale len prihlasujete, nie registrujete.

 System hlasil chybu spravne, pretoze je nastaveny tak, ze na 1 emailovu adresu moze byt registrovany len 1 zakaznik. Ak ste si nebola ista, ci ste registrovana, stacilo kliknut na Zabudli ste heslo? a na mail by Vam prisiel novy prihlasovaci kod do vasho uctu a k mailu, ktorym ste sa uz davno registrovali.

Skuste kliknut na kolonku Zabudli ste heslo, ktora je pod prihlasovani, tam napiste svoju mailovu adresu, s ktorou ste sa uz niekedy registrovala a pride vam tam nove prihlasovacie hes­lo.

System funguje tak, ze Vy sa musite aktivne prihlasit aby vam boli kredity za objednavku pri­pisane, system si podla mailov automaticky nepriradzuje zakaznikov. Za uskutocnene objednavky Vam uz kredity nemozu byt pripisane, pretoze sa tak deje automaticky, my tento system nevieme „rucne“ ovplyvnit ani upravit.

s pozdravom prva lekaren

 

Dotaz: 2.8.2018Od: Martina

Dobrý deň, chcela by som platbu uhradiť prevodom, bez uvedebia názvu účtu príjemcu mi to nejde zrealizovať

Odpoveď:

Dobry den,

vsetky platobne udaje potrebne na zrealizovanie platby ste dostali v maily, ktory Vam prisiel ihned po odoslani objednavky, jediny problem pri platbe prevodom je s tatra bankou, ta nam nedokaze platbu zrealizovat. Ak mate inu banku a mate problem so zaplatenim kontaktujte nas prosim na cisle +420 530 330 631, kolegyne Vam pomozu

Dotaz: 2.8.2018Od: Martin

Dobrý deň, Zaujímalo by ma načo máte zriadenú poradňu keď na položené otázky nereagujete ani po 7 dňoch?

Odpoveď:

Dobry den,

v poradni sa snazime odpovedat na vase dotazy co najrychlejsie sa da, nikde vsak nemame uvedene v akej lehote vam na dotazy odpovieme. Akutne problemy sa najrychlejsie riesia cez nase telefonne cisla alebo priamo na email kde sme kazdy den a cely den nonstop prihlaseny. Poradnu riesi odborne vzdelany magister, ktory bol momentalne 3 tyzdne prace neschopny, preto boli dotazy z poradne nezodpovedane, inak sa snazime zodpovedat ich v co najkratsej dobe.

Za pripadne komplikacie sa Vam ospravedlnujeme,

tím prva lekaren

Dotaz: 4.7.2018Od: Renata

Dobrý deň.Mám problém zaplatiť obj.prevodom na účet písala som email či by to bolo možné poslať dibierkou a odpoveď som nedostala.Obj.č.188006333

Odpoveď:

Dobry den,

zbozi budete mat odoslane na dobierku,

s pozdravom prva lekaren

Dotaz: 2.7.2018Od: Kvetoslava

Dobrý deň, dňa 07.05.2018 som si kúpila Ocutein Brillant Lut 25mg D.V. 60tob.+kvapky za 14.79E a teraz ho ponúkate o 4E drahšie.Cena lieku sa tak často mení,alebo? Ďakujem za odpoveď.Pretože ho používam roky, hľadám si lepšiu cenu.

Odpoveď:

Dobry den,

cena liekov sa meni v zavislosti od toho, ci ma dany liek vyrobca v akcii. Ak je v akcii, dokazeme nabrat vacsie mnozstvo  a tym padom liek predavame lacnejsie. Ak dany pripravok nie je v akcii od vyrobcu, my nakupujeme drahsie, takze aj vysledna cena je drahsia.

s pozdravom prva lekaren

Dotaz: 29.6.2018Od: Martina

Dobry deň, zaujimalo by má dokedy má záruku akciovy produkt G8 Merlin harmony 2017. Dakujem

Odpoveď:

Dobry den,

expirace je 7/2020

s pozdravom prva lekaren



získaj 10 000 kreditov Nechcem zľavu na nákup, radšej si priplatím.